- Szczegóły
3. OGŁOSZENIE o rekrutacji_POWER_Grecja_2023
4. Regulamin rekrutacji i uczestnictwa_POWER ZSP Żelelchów, Grecja,
5. Regulamin rekrutacji opiekunów_POWER ZSP Żelelchów, Grecja,
E-plansze i Raport Grecja 2023
https://kuriergarwolinski.pl/garwolin-22671-uczniowie-zsp-zelechow-realizowali-innowacyjny-program-edukacyjny-w-slonecznej-grecji,4.html
https://garwolin.podlasie24.pl/region/ponadnarodowa-mobilnosc-uczniow-zelechowskiego-zsp-20230614080247
Relacja uczniów-filmik Ponadnarodowa Mobilność Uczniów ZSP Żelechów - Grecja, PO WER 2023:
- Szczegóły
1. Plakat
2. Regulamin
3. Ogłoszenie
Relacje uczniów z pobytu na praktykach w Setubalu:
(dokument z załącznika)
Relacje w prasie regionalnej z praktyk w Setubalu:
https://podlasie24.pl/region/uczniowie-z-zelechowa-rozwijali-umiejetnosci-zawodowe-i-jezykowe-w-portugalii-20240417080608
Relacje filmowe uczniów z praktyk w Setubalu:
- Szczegóły
1. Plakat
2. Regulamin
3. Ogłoszenie
Relacje z praktyk w Maladze w prasie lokalnej i regionalnej:
https://kuriergarwolinski.pl/garwolin-22721-praktyki-zawodowe-w-maladze,2.html
https://garwolin.podlasie24.pl/region/doskonalili-swoje-kompetencje-20230629073352
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-garwolin/jak-w-hiszpanii-funkcjonuja-biura-nieruchomosci-i-komis-samochodowy-jak-wyglada-praca-geodetow-i-do-czego-min-wykorzystywane-sa-drony-z-czego-slynie-malaga-to-kilka-z-wielu-pytan-na-ktore-odpowiedz-poznalo-23-uczniow-zsp-zelechow-dzieki-programowi-erasmus-
Relacje uczniów z praktyk w Maladze:
https://www.youtube.com/watch?v=NM2QgBI6ORo&t=32s
https://www.youtube.com/watch?v=lhrzpnKlW4Y&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=JW0L00fVwo4&t=10s
https://www.youtube.com/watch?v=Zn3cwARsLuA&t=29s
Relacje uczniów Technikum Rachunkowości z pobytu na praktykach w Setubalu:
(dokument z załącznika)
Relacje w prasie regionalnej z praktyk w Setubalu:
https://podlasie24.pl/region/uczniowie-z-zelechowa-rozwijali-umiejetnosci-zawodowe-i-jezykowe-w-portugalii-20240417080608
Relacje filmowe uczniów z praktyk w Setubalu:
- Szczegóły
1. Plakat
2. Regulamin
3. Ogłoszenie
Relacje uczniów z pobytu na praktykach w Alicante
Relacje w prasie lokalnej i regionalnej z praktyk w Alicante:
https://egarwolin.pl/artykul/hola-espania-uczniowie/1457620
Relacje filmowe uczniów z praktyk w Alicante:
https://www.youtube.com/watch?v=steNW1zgrDE
https://www.youtube.com/watch?v=Ywr3Re20JHQ
- Szczegóły
Wyciąg z protokołu I etap rekrutacji
Relacja uczniów z pobytu na praktykach zawodowych w Walencji
Relacja w prasie lokalnej z wyjazdu uczniów do Walencji
Relacja w prasie regionalnej z wyjazdu uczniów do Walencji
Relacja uczniów z pobytu na praktykach zagranicznych - maj 2021 Walencja
Wyciąg z protokołu z II etapu rekrutacji
Relacja w lokalnej prasie - Praktyki w Maladze - wrzesień 2021
Relacje uczniów z pobytu na praktykach zagranicznych - wrzesień 2021, Malaga
https://www.youtube.com/watch?v=xfCOC-Fhn4A
https://www.youtube.com/watch?v=Mo6HyDkru8Y&t=86s
Relacja w lokalnej prasie - Praktyki w Walencji - grudzień 2021
Relacje z pobytu na praktykach w Alicante w lokalnej prasie:
- Szczegóły
Relacja z udziału nauczycieli w projekcie:
http://zspzelechow.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=290:szkola-kadra-uczniowie-rynek-uklad-polaczony&catid=42&Itemid=101
Relacja z udziału w projekcie w lokalnej prasie:
https://kuriergarwolinski.pl/garwolin-19497-uczniowie-zsp-w-zelechowie-na-praktykach-w-hiszpanii,2.html
- Szczegóły
"Wdrożenie innowacji pedagogicznych z zakresu kształcenia zawodowego dla technika geodety"
Program innowacji pedagogicznej w ZSPw Żelechowie
Zakup sprzętu w ramach innowacji pedagogicznej
Szkolenia nauczycieli w ramach innowacji pedagogicznej
Szkolenie zewnętrzne dla uczniów w ramach innowacji pedagogicznej
"Szkolenia i kursy zawodowe dla uczniów"
Kurs System geoinformatyczny w praktyce wraz z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych terenowych
Kurs VLOS w ramach Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-01
Kurs BVLOS w ramach Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-05
Kurs obsługi programów inżynierskich
„Staże zawodowe dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe”